مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-31اقتصادي

افزایش نظارت ها بر فروش اقلام تنظیم بازاری گوشت قرمز و برنج 


با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز لازم است که از هم اکنون بر عرضه اقلام گوشت قرمز و برنج تنظیم بازاری نظارت های بیشتری صورت گیرد.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز لازم است که از هم اکنون بر عرضه اقلام گوشت قرمز و برنج تنظیم بازاری نظارت های بیشتری صورت گیرد.

  میلاد شرفی دهم بهمن در جلسات مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان سلسله که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر و تدبیر ستاد تنظیم بازار استان در عرضه گوشت منجمد به بازار به منظور کنترل قیمت آن، اظهار کرد: باید به منظور رفاه حال شهروندان، تعداد فروشگاه های عرضه این اقلام با توجه به تراکم جمعیتی افزایش یافته و به مقدار نیاز و در حجم مناسب این اقلام وارد شهرستان شوند تا کمبودها در این زمینه برطرف شده و مردم در تهیه آن ها با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و لزوم تشدید نظارت ها بر بازار شهرستان، افزود: لازم است که ستاد تنظیم بازار شهرستان از هم اکنون گشت های نظارتی خود را فعال کرده و به صورت مستمر و در شیفت های مختلف تمامی اصناف شهرستان مورد پایش و نظارت قرار گیرند تا در آستانه نوروز قیمت کالاها ثبات داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت ها بر فروش اقلام تنظیم بازاری گوشت قرمز و برنج 

افزایش نظارت ها بر فروش اقلام تنظیم بازاری گوشت قرمز و برنج